Laura Arnoud
Entre les hores de vuit del vespre d’ahir dijous i les deu del matí d’avui divendres, una professora catalana que vivia a Birmingham ha sigut assassinada per la seva alumna. Encara no tenim gaire informació perquè continua sent una investigació en curs.
Primerament, us donaré tots els detalls que tenim sobre la professora. Es deia Cristina Fernández Recasens, i tenia trenta anys quan va morir tràgicament. Era professora de català a la universitat de Birmingham.
A continuació, presentem els fets del crim. A les nou de la nit d’ahir, després de la projecció d’una pel·lícula catalana a la universitat, una de les seves alumnes va començar a amenaçar-la perquè volia veure tots els títols de crèdit de la pel·lícula i la Cristina havia apagat el projector massa aviat.
Les possibles causes de l’assassinat encara són desconegudes. Alguns familiars de la professora morta han dit que era una dona formidable i no poden entendre com ha pogut passar una cosa tan horrible. Han dit que era amable, considerada i que li agradava molt la seva feina. Tot i això, un del seus alumnes ha dit: “La Cristina no ens donava prou deures, i ens feia enfadar molt!”.
Encara no hem detingut ningú, però sabem que el culpable és una dona, i la sospitosa principal és una noia que es diu Emma. Li agraden molt els títols de crèdit del final de les pel·lícules, així que és força probable que ella hagi comès el crim.
Laura Arnaud
Responsable dels serveis informatius de la policia de Birmingham